May 17, 2015

Zajączka Milly / Зайка Милли

Zajączka Milly / Зайка Милли



"...Witam! Mam na imię Milly. Jestem starannie wykonana na szydełku z mieszanej włóczki z dodatkiem miłośći i ciepła. Mam duże błękitne plastikowe oczy. Mam sukienkę ozdobioną koralikami. Mam ok. 16 cm wzrosru. Szukam ciepłego nowego domku..."  Znajdziesz mnie tutaj [klik]. 

Ubrano: Sukienka. Dół sukienki ozdobiony koralikami
Materiał: włóczka mieszana, kordonek, plastikowe oczy, koraliki
Napełniać: włóknina poliestrowa
Kolor: beż, biel, róż

***

"...Привет! Меня зовут Милли. Я связана крючком из смешанной пушистой пряжи. У меня большие голубые глазки. А мое платье обвязано бисером перламутровым. Ростиком я около 16 см. Я ищу теплый дом. Найдешь меня здесь [klik]

Одежка: вязаное платье с бисером
Материал: смешанная пушистая пряжа, хлопок, пластиковые глазки, бисер
Наполнитель: синтепух

Цвет: бежевый, белый, розовый






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...