April 26, 2015

Marchewkowy potentat Zając Goga / Марковный магнат Заяц Гога

Marchewkowy potentat Zając Goga /  Марковный магнат Заяц Гога


"..Mam na imię Goga. Jestem starannie wykonany na szydełku z akrylowej włóczki z dodatkiem miłości i ciepła. Oczy mam błękitne plastikowe. Mam ok. 30 cm wzrostu. Uwielbiam marchewkę i mam ogromną marchewkową farmę i już mam młodą słodką marchewkę. Chciałbyś / chciałabyś zkoszkować?..."
Znajdziesz mnie tutaj.

Ubranko: krótkie spodenki 
Materiał: włóczka akrylowa, oczy plastykowe
Napełniać: włóknina poliestrowa
Kolor: szary i spodenki w kolorze ciemnego turkusu

***

"..Меня зовут Гога. Я связан крючком из акриловой пряжи. Глазки мои голубые пластиковые. Ростиком я около 30 см. Обажаю марковку и у меня есть огромная ферма где уже выросла молодая сладкая морковь. Хочешь попробовать? :) .."

Одежка: шорты
Материал: акриловая пряжа, пластиковые глазки
Наполнитель: синтепух
Цвет: серый и темно-бирюзовый



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...