October 27, 2013

Klara z błękitnymi oczami

Szydełkowa misiuna z akryłowej włóczki ma na imię Klara


...Mam na imię Klara. Jestem piękną maskotką starannie wykonaną na szydełku z dodatkiem miłości i ciepła. Jestem z akrylowej włóczki w kolorze szarym, wypełnioną włókniną poliestrową. Oczy mam szklane błękitne. Nos mam wyszyty w kolorze malinowym. Mam ok. 21 cm wzrostu. Szukam ciepłego, kochającego domku... Czekam na mamusiu w sklepie na artillo.pl
Ubranko: szydełkowa sukienka w kolorze bieli, różu malinowym, zapinana jest z tyłu na guzik. Szydełkowe ażurowe majteczki w kolorze beli.
Materiał: 100 % akryłowa włóczka, kordonek 100% bawełna, koraliki, szklane oczy
Wypełniać: włóknina poliestrowa
Kolor: malinowy, róż, biel, szary, jasny granat




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...