March 18, 2013

Misiunia Violette / Мишутка Виолетта






Witam!

"...Nazywam się Violette. Jestem starannie wykonana na szydełku z akrylowej włóczki z dodatkiem miłości . Mam białą buzie z wyhaftowanym nosem w kolorze fioletowym i plastykowe oczy. Próbjuę stać samodzielnie. Mam ok. 21 cm wzrostu. Szukam ciepłego, kochającego domku...Znajdziesz mnie tu: TO MOŻNA KUPIĆ"

Ubranko: Szydełkowa sukienka i buciki w kolorach wrzosu i bieli, szydełkowe ażurowe majteczki w kolorze bieli oraz  torebka w kolorze fioletowym, ozdobiona kwiatem z koralikami. Na głowie ma kwiatuszek z koralikami.  

Materiał: 100 % akrylowa wlóczka, kordonek 100% bawełna, koraliki, plastikowe oczy
Napełniać: włóknina polisterowa, szklany groszek
Kolor: fiolet, wrzos, biały

***
Привет!

"Меня зовут Виолетта. Сделана я с любовью из акриловой пряжи. Носик мой вышит фиолетовым цветом, а глазки мои пластиковые. Я уже пытаюсь сама стоять на ножках. Ростиком я 21 см. Я ищу теплого и любящего дома...Ты сможешь найти меня здесь: MÓJ SKLEP"

Одежка: вязаные платишко и туфельки верескового и белого цветов, ажурные белые трусики, сумочка с цветочком (с бисером). 

Материал: 100% акрил, 100% хлопок, бисер, пластиковые глазки
Наполнитель: синтепух, стекляный гранулят
Цвет: фиолетовый, вересковый, белый 








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...