March 19, 2013

Misiunia Milenka / Мишутка Миленка

Szydełkowa misiuna z akryłowej włóczki ma na imię Milenka / Вязаная мишутка из акриловой пряжи, зовут ее Миленка.




Witam!


...Nazywam się Milenka. Jestem piękną maskotką starannie wykonaną na szydełku z dodatkiem miłości i ciepła. Jestem z akrylowej włóczki w kolorze lososiowym, wypełnioną włókniną poliestrową. Oczy mam plastykowe. Nos mam wyszyty w kolorze beżowym. Mam ok. 21 cm wzrostu. Szukam ciepłego, kochającego domku...Znajdziesz mnie tu: TO MOŻNA KUPIĆ

Ubranko:  szydełkowa sukienka w kolorze bordowym, zapinana jest z tyłu na guzik. Szydełkowe ażurowe majteczki w kolorze delikatnego różu. Na głowie ma kwiatuszek z koralikami.
Materiał: 100 % akryłowa włóczka, kordonek 100% bawełna, koraliki, plastikowe oczy, guzik
Wypełniać: włóknina polisterowa
Kolor: lososiowy, beż, bordowy, delikatny róż
Wiek: od 4-5 lat (drobne elementy)

***

Привет!

...Меня зовут Миленка. Связана я из акриловой пряжи лососевого цвета с капелькой любви и тепла. Глазки у меня пластиковые, вышит у меня носик бежевого цвета. Я 21 см ростиком. Я ищу теплый и любящий дом...Найдешь меня здесь: MÓJ SKLEP

Одежка: вязаное бордовое платишко с пуковичкой сзади. Вязаные ажурные трусики бледно-розового цвета. На голове цветочек вышитый бисером. 
Материал: акриловая пряжа 100%, хлопок 100%, бисер, пластиковые глазки, пуговичка
Наполнитель: синтепух
Цвета: лососевый, бежевый, бордовый и бледно-розовый
Возраст: от 4-5 лет (дробные элементы)






4 comments:

  1. Красота! Маринка, Ты совершенствуешься с каждым мишкой! Эти просто прелесть :))

    ReplyDelete
  2. Спасибо большое Алинчик! Совершенству нет предела

    ReplyDelete
  3. piękne misie, zazdroszczę talentu :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...